keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Rafting + Koh Phi Phi

Tajusin, etten oo kirjottanut mitään siitä kun käytiin vähän koskenlaskua kokeilemassa kun Ville ja Anni oli täällä käymässä. Enkä myöskään ole ollenkaan kirjoitellut meidän viimeisestä Phi Phi reissusta, joten nyt ne molemmat tulee tässä samassa! Yritettiin vähän väsätä näistä molemmista retkistä pienet videokoosteet, mutta tietokone ei suostunut mitenkään toimia mukana tässä ideassa, joten tämä oli pakko toteuttaa puhelimella, joten videoiden laadut on mitä on, mutta eiköhän niistä kuitenkin jotain selkoa saa! On muuten niin ihanaa, että Essinkään tietokone ei toimi täydellisesti niin ei joudu itse aina olemaan se kenellä on se ärsyttävä, epäkunnossa oleva tietokone, vaan nyt voimme yhdessä valitella niistä.

Koskenlaskuun halusimme ihan extempore lähteä jo Khao Lakista, mutta sieltä emme päässet lähtöön, joten päätimme siirtää siihen osallistumista päivällä eteen päin. Varasimme reissumme netistä edellisenä iltana ja aamulla kävelimme tienvarteen, josta autokyyti nappasi meidät kyytiin. Olimme kuvitelleet, että tämä paikka mihin mennään niin olisi vähän lähempänä, mutta sinne kestikin parisen tuntia ajella. Matkan varrella pysähdeltiin apina temppelissä ja luonnonpuistossa katselemassa vesiputousta.

445

498

529

387

Toinen reissu mikä tehtiin Annin täällä ollessa vieraani oli parin yön reissu Phi Phille. Phi Phillä on aina niin ihana tunnella, ihan kuin astuisi laivasta eri maahan kun sinne menee. Siellä kaikki on rentoa ja nuorta porukkaa täynnä. Tämä oli nyt kolmas kerta kun siellä kävin ja voisin viellä vikan kerran mennä sinne ja sanoa hyvästit sille paikalle. Lähdimme saarta kohti perjantai aamuna ja iltapäivästä olimmekin jo Ibiza hotellin pool partyissa! Ilta jatkui rennosti rantabaareilla hengailen ja vähän tulishowta katsoen. Seuraavana päivänä oli kuitenkin vuorossa vähän auringon ottamista ja veneellä matkaamista, joten ihan kauheasti ei tullut juhlittua. Aamulla lähdimme aamupalan kautta kohti pitkähäntäveneitä ja vuokrasimmekin yhden pitkähäntäveneen meille neljälle koko päiväksi ja kiertelimme sillä eri paikkoja läpi. Ihan parasta! Nyt sattui ihanan aurinkoiset päivät, aurinkoa ei olekkaan ihan turhan usein tullut noilla Phi Phin reissuilla ennen nähtyä. Toisena iltana kiipesimme myös näyttämään Annille vähän Phi Phi view pointin maisemia ja siitä ilta jatkuikin samaan malliin kuin yleensä, eli tulishowta ja tanssimista, tällä kertaa osa meistä jaksoikin ihan loppuun saakka, jee!

12473552_10208836221720052_259722750212626323_o

Tällaista menoa meillä oli parisen viikkoa sitten! Nyt ollaankin vähän keräiltyä itseämme ja tehneet koulutehtäviä eteenpäin, jotta voitaisiin loppu aika sitten nauttia pelkästään tästä ajastamme täällä!

1. ihania kuvia ja luen aina näitä postauksia kateudesta vihreänä! luin myös Essin blogista että ette menneet ratsastamaan norsuilla ja halusin vaan kommentoida että tosi fiksu päätös, olispa enemmän tollasia reissaajia!! nauti Saana siellä <3 :)

1. Voi ihana <3 ! Joo siis oli kamala ku nähtii niit norsui ja näki sitä et missä ne oli ni vähän jo mietti et kannattiko ottaa sitä raftingii mut toivottavasti mahollisimman moni ymmärtäis jättää sen ajelun väliin. Harmi vaan kun täällä puhuu paikallisille niin ne ei nää siinä mitään väärää.